Сервіс #READYDIM серед кращих на «Біржі ідей» від видання «Деловая столица»
Сервіс #READYDIM від компанії DIM взяв участь в «Біржі ідей», яку 16 вересня організувало видання «Деловая столица». Наш кейс отримав 524 000 умовних інвестицій та з невеликим відривом від лідера зайняв другу позицію. А от за результатами глядацького онлайн-голосування сервіс #READYDIM став переможцем, отримавши найбільшу кількість голосів! Також серед учасників заходу були такі бренди як АВК, EVA, Телеканал Україна, FAVBET тощо.
Кожен з доповідачів презентував свій проєкт, а глядачі оцінювали його креативність та ефективність, вкладаючи в підтримку кампанії спеціальні гроші, які вони отримали від організаторів. У кожної компанії-учасника були 10 хвилин для доповіді та відповідей на питання журі, до якого увійшли професіонали реклами та маркетингу, гуру у сфері просування.
Вадим Войсевич, керівник проєкту #READYDIM, презентував присутнім головну ідею сервісу та історію його створення.
«Створюючи сервіс ми провели велику кількість досліджень пропозицій на будівельному ринку, опитали потенційних покупців, вивчили попит. Результатом нашої роботи став онлайн-агрегатор підбору готових інтер’єрних рішень — #READYDIM. Головна ідея — не витрачайте час на ремонт у квартирі, а проведіть його з користю! Ми ж зробимо ремонт у вашому новому помешканні за тими параметрами, які ви підібрали за допомогою агрегатора інтер’єрних рішень: стиль, колір, пакет послуг, опцію з меблями чи без. Ми пропонуємо нашим клієнтам не перейматися пошуком будівельної бригади, закупкою матеріалів та щоденним контролем робіт, а доручити цю справу професіоналам та насолоджуватися життям! Все, що залишиться клієнту — просто заселитися у квартиру з готовим ремонтом»
Наприкінці виступу Вадим наголосив, що загалом в матриці сервісу #READYDIM до 100 різних варіантів оздоблень, тож обирати є з чого. Ба більше, це гарантує відсутність двох однакових квартир, що дозволяє зберегти ексклюзивність ремонту та підкреслює довершеність смаку замовника.