Управлінська команда групи компаній DIM взяла участь у грі «Медіа-Ключ»
4 дні мозкового штурму та плідної співпраці — управлінська команда групи компаній DIM взяла участь у галузевій грі «Медіа-Ключ». Захід зібрав понад 50 спеціалістів-представників провідних девелоперських компаній України. Група компаній DIM була представлена двома командами, а це майже 20 учасників. Всього до гри були залучені 6 команд.
Розробник гри, компанія «Медіа-Ключ», запропонувала учасникам попрацювати відразу на двох рівнях: команди розбиралися з процесами всередині себе — розв’язували проблеми, навчалися нових способів управління, й одночасно відпрацьовували взаємодію з партнерами галузевого ринку.
«Це був дійсно цінний та цікавий досвід. Участь в грі дала можливість побачити та порівняти свою команду з іншими командами, отримати досвід та навички вибудовувати відносини з врахуванням цілей та інтересів всіх сторін, зрозуміти хто є хто в команді та хто є хто на ринку, яким чином налагодити конструктивну співпрацю. Крім того, приємно було познайомитися з колегами по ринку, попрацювати разом, адже запорука успіху будь-якої галузі — це добросовісна конкуренція, залучення новітніх розробок та повага до бізнесу» — поділилася враженнями Ірина Міхальова, директор з маркетингу групи компаній DIM, та одна з учасниць гри.